Viešųjų interneto prieigos taškų direktorė Laura Grinevičiūtė įsitikinusi, jog šiandien kiekvienuose namuose, kuriuose gyvena vaikai, galima rasti daugiau ar mažiau besimėtančių arba tvarkingai į dėžę sudėtų Lego detalių. Vaikai labai noriai konstruoja daiktus pagal pateiktas instrukcijas , o vėliau, kai atsibosta, padeda ant lentynos arba po kurio laiko tiesiog jį išardo. Ne vienam tėveliui ar suaugusiam kyla klausimas – ką daryti su šiomis Lego detalėmis?
VIPT asociacijos atstovai praėjusį pavasarį dalyvavo tarptautinėje jaunimo konferencijoje Slovėnijoje , kurioje buvo pristatyta metodika, kaip ugdyti vaikų kūrybiškumą panaudojant Lego
. „Tuomet ir kilo idėja pritaikyti išgirstą metodiką ir ją adaptavus sukurti naują edukacinę programą
, kuri paskatintų vaikų kūrybiškumo ugdymą panaudojant namuose sukauptas įvairias Lego detales“, – savo patirtimi dalinasi Laura.
VIPT jau daugiau nei dešimtmetį įvairiose Lietuvos mokyklose
organizuoja neformalųjį vaikų ugdymą bei kviečia vaikus į vasaros stovyklas Varniuose, Žemaitijoje
. „Būrelių bei stovyklų metu siekiame ugdyti vaikų kūrybiškumą pasitelkiant įvairias technologijas
bei kitas priemones. Lego detalės yra tik viena iš daugelio priemonių, kurias naudojame šiam tikslui pasiekti“, – sako Laura. Ji priduria, jog VIPT asociacijai itin svarbu mokyti vaikus atrasti naujas idėjas
, originaliai spręsti iššūkius tiek individualiai, tiek komandose
, mokytis bendrauti bei bendradarbiauti.
Šių metų sausio ir vasario mėnesiais vaikai iš Vilniaus Pavilnio mokyklos ir Tryškių Lazdynų Pelėdos gimnazijos turėjo puikią galimybę dalyvauti kūrybiškumo ugdymo užsiėmime „Lego – kūrybiškumo kodas“. Organizuotose dirbtuvėse moksleiviai išbandė įvairias veiklas: per tam tikrą laiką turėjo pastatyti kuo aukštesnį bokštą , sukurti ir pristatyti norimą gyvūną
bei komandose įsijausti į muzikos instrumentų kūrėjus ir sukonstruoti gitarą
arba smuiką
.