Skip to content

Lego – kūrybiškumo kodas

Viešųjų interneto prieigos taškų direktorė Laura Grinevičiūtė įsitikinusi, jog šiandien kiekvienuose namuose, kuriuose gyvena vaikai, galima rasti daugiau ar mažiau besimėtančių arba tvarkingai į dėžę sudėtų Lego detalių. Vaikai labai noriai konstruoja daiktus pagal pateiktas instrukcijas , o vėliau, kai atsibosta, padeda ant lentynos arba po kurio laiko tiesiog jį išardo. Ne vienam tėveliui ar suaugusiam kyla klausimas – ką daryti su šiomis Lego detalėmis?

VIPT asociacijos atstovai praėjusį pavasarį dalyvavo tarptautinėje jaunimo konferencijoje Slovėnijoje 🌍, kurioje buvo pristatyta metodika, kaip ugdyti vaikų kūrybiškumą panaudojant Lego 🧱. „Tuomet ir kilo idėja pritaikyti išgirstą metodiką ir ją adaptavus sukurti naują edukacinę programą 📚, kuri paskatintų vaikų kūrybiškumo ugdymą panaudojant namuose sukauptas įvairias Lego detales“, – savo patirtimi dalinasi Laura.

VIPT jau daugiau nei dešimtmetį 📅 įvairiose Lietuvos mokyklose 🏫 organizuoja neformalųjį vaikų ugdymą bei kviečia vaikus į vasaros stovyklas Varniuose, Žemaitijoje 🏕️. „Būrelių bei stovyklų metu siekiame ugdyti vaikų kūrybiškumą pasitelkiant įvairias technologijas 💻 bei kitas priemones. Lego detalės yra tik viena iš daugelio priemonių, kurias naudojame šiam tikslui pasiekti“, – sako Laura. Ji priduria, jog VIPT asociacijai itin svarbu mokyti vaikus atrasti naujas idėjas ✨, originaliai spręsti iššūkius tiek individualiai, tiek komandose 🤝, mokytis bendrauti bei bendradarbiauti.

Šių metų sausio ir vasario mėnesiais vaikai iš Vilniaus Pavilnio mokyklos ir Tryškių Lazdynų Pelėdos gimnazijos turėjo puikią galimybę dalyvauti kūrybiškumo ugdymo užsiėmime „Lego – kūrybiškumo kodas“. Organizuotose dirbtuvėse moksleiviai išbandė įvairias veiklas: per tam tikrą laiką turėjo pastatyti kuo aukštesnį bokštą 🗼, sukurti ir pristatyti norimą gyvūną 🐒🐈🐕 bei komandose įsijausti į muzikos instrumentų kūrėjus ir sukonstruoti gitarą 🎸 arba smuiką 🎻.