Merginų dalyvavimas (arba jų trūkumas) STEM ir IRT srityse tapo svarbiu klausimu tiek verslo bei švietimo atstovams, tiek ir politikos formuotojams. Atliepiant šiandienines aktualijas šiame pranešime pateikta ataskaita buvo parengta įgyvendinant Erasmus projektą „SparkDigiGirls”. Projektu siekiama atskleisti veiksnius, trukdančius mergaitėms ir jaunoms moterims siekti karjeros IRT srityje, ir pateikti priemones bei gaires, kaip spręsti šias problemas.
Ataskaitoje pateikiami apibendrinimai iš vykusių apvalaus stalo diskusijų su 37 ekspertais dirbančiais IT sektoriuje, švietimo organizacijose bei viešajame sektoriuje Lietuvoje, Graikijoje, Slovėnijoje ir Portugalijoje. Surinktos įžvalgos rodo, kad vis dar gajūs lyčių stereotipai, taip pat vyraujantys klaidingi įsitikinimai apie IRT darbo pobūdį. Be to, atkreipiamas dėmesys į mokytojų ir švietėjų svarbą, taip pat į moterų pavyzdžių matomumą šioje srityje. Investicijos į konkrečius ir kūrybinius užsiėmimus IRT srityje taip pat yra lemiamas veiksnys, skatinantis merginų susidomėjimą šia sritimi.
Daugiau apie ataskaitą skaitykite čia: